dom som säger att tiden läker alla sår, dom ljuger.

åkte och tränade efter jobbet idag, det
gjorde sjukt ont i mina knän och jag
måste verkligen gå på konsultationen
om stabila skor och fixa ilägg nu, det är
ohållbart att låta bli.

fick bli lite styrka och lite teknik med
johanna, mer än så fungerade inte
mina ben till. fick titta på de
andra när de sprang runt och hade kul..
pratade lite skit med johanna och
skämtade med sassa.

bild från matchen under gårdagen.


sedan jag kom hem nu har jag gjort upp bättre detaljerade planer för imorgon, dagen börjas
som barnvakt och under dagen blir det ansiktsbehandlingar och fika/fira pappa och sen avslutas
det hela med filmkväll som förmodligen blir hos catrin? får se hur mycket tid som ges till blogg-
skrivande, lär ta tummen ur arslet och fortsätta med städningen och måleriet, annars blir det aldrig
gjort.
nu har dolt nummer ringt 4 eller 5 gånger ikväll. de två första gångerna var jag dum nog att svara
och försöka få dessa otroligt roliga människor att prata, tredje gången tryckte jag upptaget och en
sista gång svarade jag och lät telefon ligga där den låg. i 2 minuter och 23 sekunder fick denne
någon lyssna på min musik innan den gav upp och la på. detta är patetiskt, ge upp för fan!
nu måste jag slå in de paket som inhandlats för morgondagen.
puss,

Kommentarer
Postat av: johanna ringh

har jättesvårt att läsa den ljusgråa texten "/

2009-08-11 @ 01:30:06
URL: http://sweethoneybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0