det är tanken som räknas,

har suttit och kollat på reprisen av gifmatchen med pappa nyss, missade nämligen den när
den gick direktsänt. tycker att gifgrabbarna hämtade upp det där riktigt fint faktiskt, med tanke
på hur första halvlek såg ut..
satt och tänkte igenom gårdagskvällen nyss också och jag kom att tänka på ett ganska gulligt
citat sådär. jag frös nämligen som ett djur, "om jag inte frös så förbannat själv så skulle jag
lägga min jacka om dina axlar... och det är väl tanken som räknas?" haha, cuuuute. nu när jag
tänker efter så hade jag nog kunnat göra kvällen ännu bättre för min egen del, men jag tappade
all pepp när det blev som det blev. dessutom var jag astrött, liksom grabben bredvid mig, så
det var väl egentligen ganska bra ändå. min gårdagsoutfit luktar dock ganska mycket grillrök.
nu ska jag skutta i sängen, imorgon är sista dagen på länsförsäkringar.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0