det är såhär man mår när man hemligheter har,

blev sleepover hos matilda igår, mycket prat och ca 1,5 film. började med finding neverland,
asfin film! kände att jag i normala fall skulle ha gråtit en skvätt, men det var jag för trött för
igår. började kolla på wallander - mörkret också, men ja, jag somnade ju såklart någonstans
i mitten, så då stängde vi av och kröp till sängs ist.
började dagen med att kika klart på den imorse. och eftersom vi fick sådan snilleblixt igår och
fick för oss att melinda skulle klippa oss idag så blev det buss ut till bomhus och därifrån gick
vi nyklippta och korthåriga. (nej egentligen är det inte kort, men jag hade till naveln innan).
känns fräschare med grymt ovant.
sedan blev det hem och vända, ilfart till träningen och ja springa en 7 varv runt vallen och en
del styrka och lite vänstersparkar. fick massage av sassa efteråt, ont i ryggen.
mår som ett slakt nu ungefär. det suger att vara sjuk. och det suger ännu mer att veta att jag
aldrig kommer att bli frisk. hemska tanke.

övrig allmän info, är sjukt sugen på bio i veckan, detta klarar dock inte min ekonomi förrän
nästa vecka. någon som vill bjuda på ett besök? jag är på! :)
nu blir det film och sånt innan tidig läggdags, är alltför trött för annat.
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

jag är också jätte sugen på bio, har du lust att se någon tillsammans nästa vecka kanske?

2009-08-17 @ 21:27:39
URL: http://petraao.blogg.se/
Postat av: matilda

ja det ska väl inte vara helt omöjligt :)

2009-08-18 @ 18:29:36
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0