can't swollow our pride, neither of us wanna raise that flag

att cykla till träningen var dagens värsting, att sedan sätta igång med löpning var ännu
värre. när sassa masserade mig efter träningen skrek jag som en stucken gris på ett
ungefär, gräsligt vad träningsvärk jag har! men jag överlevde.

ena dörren är klar också.
före; förskräckligt blå,       efter; vit och snygg!
 

måste passa på att tacka någon också; efter många motgångar och tuffa dagar nu har
det aldrig känts bättre att få en komplimang. jag är kanonbra på att slå sådana ifrån mig,
men ikväll ska jag verkligen försöka ta åt mig och ge min självkänsla en boost.
så tack du snälla någon, du gjorde min kväll.

"Anonym om walking on sunshine:

du är så himla fin.
någon att avundas, lätt <3<3"

ska göra ett försök att avsluta jobbet med headern också, får se hur det går. blir säng i
tid, sista veckan på jobbet nu. 07.45-16.00 imorgon, sen matilda? :)
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0