broken mirrors and a black cat's cold stare,

det var en i överlag ganska tråkig match ikväll, och jag kom hem halvt döv på vänster örat.
nära hammarbyklacken satt vi. usch. lanto var asbra och sulan borde ha bytts ut nästan
omgående, tyckte inte att han gjorde många rätt ikväll inte.
det jag blev ganska less på annars var tryckfelet på biljetterna. matchen började inte 18.00
som det stod utan en timme senare, så det fick bli en sväng till kungshallen med tjejerna
innan vi åkte och letade parking i villastaden.
måste också tycka att gif bokstavligen sög i andra halvlek och att ett kvitteringsmål hängde
i luften hela matchen. trodde aldrig de skulle vinna med 1-0.
efteråt mötte jag upp jeppen som jag tog sällskap med in till stan. skönt att slippa gå själv.
funderar över om det är läggdags snart, för jag är fruktansvärt trött, och imorgon är det
skola och löning, så det blir en låååång dag! ;D
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0