both hands tied behind my back for nothing,

vet inte hur länge jag låg och vred på mig inatt, vid tvåtiden var jag i alla fall fortfarande
vaken. vet inte vad det var för fel, om tuppluren under dagen kan ha gjort mig utvilad?
nu är jag oerhört trött, försov mig gjorde jag imorse och som om inte stressen vore nog
fick jag cykla i motvind och med träningsvärk! nå ja, sitter i fronten idag, och senare
blir det lunch med catrin. kanon!
det blir ett horoskop också innan jag fortsätter jobba.

Väduren Väduren (2009-08-03) Din hälsa är viktig och du mår mycket
bättre nu. Du kan också förbättra ditt jobb på nåt sätt.

hämtat från dagenshoroskop.se

nu blir det pappersarbete.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0