baby i've learnt the way to break a heart, i learned from the best.

här kommer lite svar på tal igen. "sara" önskade en bild på statistiken, så det fick bli en simpel
print helt enkelt, och en zoom eftersom det var något svårt att se på helhetsbilden.


att ligga på runt 40 läsare tycker inte jag är särskilt mycket, så jag ser därför ingen anledning
att ljuga om det faktiskt. :)
nu ska jag alldeles strax äta och sen ska jag träffa august innan jag ska vara med matilda.
var länge sen jag träffade honom så det ska bli skönt. i väntan på mat nu så sitter jag och
kikar på privileged, vilket jag har kommit fram till att jag egentligen inte alls gillar. skumt. ha det.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0