and i need you, i'm sorry..

ful bild men ja, lev med det. grejen var att håret blivit ljusare. att benan och frisyr ändrats framgår
inte särskilt tydligt dock. blev heller inte lika ljust som jag hade hoppats på, men jag hinner väl
fixa det innan skolan.


för övrigt så ringde dolt nummer inatt igen, la på lika fort jag hade svarat och ångrade
genast att jag ens brytt mig om telefon. blir så less. vadfan är det för mening med att
ringa någon mitt i natten om man ändå sitter tyst och inte har något att säga? stängde
av ljudet och låg och försökte sova till vibrationerna när denne någon fortsatte ringa.
funderar på att byta nummer, jag orkar inte., ska ändå byta abonnent snart.

nu såhär på morgonen försov jag mig såklart, kom dock endast 5min sent och hann
hämta bröd och rädda upp situationen. nu sitter jag här på min stol och längtar efter
förmiddagsfikat..
puss,

Kommentarer
Postat av: Catrin

Du är alltid fin, hjärtat!

2009-08-09 @ 22:21:46
URL: http://catrinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0