and i can't have you, it isn't fair.

blev stressigt efter jobbet idag, hann träffa syster en snabbis iaf. men hon är här hemma
nu, hjärtat! hon åker dock hem till sig snart. :/ men ja, hann heja på henne innan träningen.
gick bakåt idag, ont i foten efter löpning med boll, men jag har väl för bråttom antar jag.
började ju med löpning förra veckan så. stannade en stund och kollade lite på
b-lagsmatchen vilken inte såg så bra ut innan jag åkte därifrån, låg under med 1-0 då.
 sitter här och funderar seriöst på att gå och lägga mig nu, jag är så jäkla slutkörd. blir nog
till och med några värktabletter för att kunna somna. migränproblemen börjar jävlas igen,
och jag har fortfarande inte fått en tid på röntgen. " vi ska bara kolla så att du inte har en
hjärntumör..", hur kan man säga så och sedan låta en vänta i 4 månader, har inte ens fått
en kallelse än.

   

malin hade med sig lite småpresenter hem, bl.a. tog hon med sig coca cola med körsbärs-
smak. den var faktiskt ganska god, men inte i för höga doser. fick även ett vykort från "tysta
parken" i taizé och ett block från klostret de bodde på. ett avlångt kort som jag nog tänker
använda som bokmärke (vet inte om det kanske var tanken?).
nu så blir det tabletter och sånggång, jag orkar inte mer. godnatt lovers,
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0