all my doubts that fills my head,

filmen var faktiskt riktigt bra! lite krånglig, och svår men väldigt rolig också emellanåt. tänker
nog inte skriva ut så mycket mer här än om det är någon av er som har tänkt se den, men
den var bra! 8/10.

gunvald in action, skäggig och snygg... ;D

övrig onödig info; sassa körde så hårt med mig att jag trodde att jag skulle kräkas. intervaller
runt planen, 100% på långsidorna och nedjoggningstempo på kortsidorna. hej och hå avsaknaden
av fotbollskondition. jag dog en smula och jag känner redan av träningsvärken som kommer att
komma imorgon. härligt lag man har iaf, som peppar och hejar på när man gasar runt även fast
de gör andra övningar. ifk är bäst. blev en runt 300 situps på boll också, och ja, när man sitter där
i 1,5 timme så hinner man det, och man räknar allt. rygglyft, armhävningar, utfallssteg och alla
styrkeövningar jag kunde komma på. nu ska jag tillbaka! men först ska jag sova och ta mig igenom
skolan. på fredag blir det nog äntligen en hel träning med laget.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0