what i'm going through is hurtful.

som jag har suttit och vickat och grejat med foten idag. allt för att hålla
igång blodcirkulationen, för det ska ju vara bra. synd bara att man får
så ont efter att man har gjort alla övningar. har bestämt mig för att sluta
ta värkmedicin också, skyll mig själv, men det är lättare att känna fram-
steg på så vis. just nu går det dock väääääldigt sakta...
idag har jag gjort absolut ingenting, så jag har inte vidare mycket att
dela med mig av. håller på att jobba på att få pengar till ett par nya jeans
här i huset. tror inte att det går så bra faktiskt. satt och diskuterade
sommarjobb nu, och pappa sa att han inte vet om jag kan vara där. kul!!
är ju för sent att söka nåt nu, och det mesta är ju redan utdelat. ledsen
blir jag. kommer inte ha en krona att leva på i sommar. jippi, (läs ironi).

nu ska jag verkligen sätta igång med att fundera ut klänningen och sen
ska jag ta tag i det hela och börja sy. men först blir det till att kika klart
på hockeyn som går på tvn. jag tror att färjestad vinner ikväll, så jag tror
därmed att sm-guldet är deras. har inte så många åsikter om det så det
blir varken till att hurra eller bua. men som sagt, tvn väntar.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0