valborgsmässoafton,

idag har jag nog haft världens onödigaste skoldag, men vi är ju glada
ändå eller hur? italienska på morgonen, glosor och stuff precis som
alltid. sen hade vi, dvs dom som inte hade rest, hål från matten och satt
och glodde i cirkus en timme. sen hade vi svenskaprov som gick på typ
30min så när vi väl hade ätit och grejat hade vi iaf en lunch på en timme
kvar. satte oss ute i solen och myste. pratade lite strunt sådär som
tjejer gör och skapade lite planer för kvällen. sen hade vi engelska, och
vi gör verkligen aldrig någonting på engelskan längre, så onödigt kändes
det också. hämtade min klänning idag också. givetvis lyckades jag också
fastna med öglan, för att kunna hänga plagget på en galge ni vet?, i dörr-
handtaget till garderoben och ritsch! sa det. så nu får jag antingen roa
mig med att sy ihop den eller välja en annan.

vi ska alltså vara här hemma hos mig till en början ikväll, grilla och mysa,
ev spela lite kubb och sånt. ha allmänt trevligt. sedan ska vi väl vidare, det
vill väl åtminstone jag och catrin så vi fortsätter nog iaf. får se vart det bär
av, om ni vet nåt så kan ni ju höra av er? haha. nu måste jag greja lite innan
tjejerna, ev en pojke, börjar trilla in. tänkte hinna fylla på telefon också.
puss,


såhär tycker catrin om engelska och våran nya vikarie. och jag håller verkligen med!

Kommentarer
Postat av: catrin

grrrr, så läcker bild!

2009-05-01 @ 13:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0