utmanad

utmanad

blev utmanad av: Moa Wehlin
fyra TV-program jag brukar se:
gossip girl, desperate housewives, grey's, 2½ män
fyra saker jag gjorde igår: solade, läste, kollade på tv, sov
fyra saker jag längtar till: bättre tider, kreta, sommar, helhjärtad glädje
fyra saker som står på min önskelista: pengar, skor, jeans, symaskin
fyra saker jag avskyr: avundsjuka, svek, att kräkas, städa
fyra saker jag tycker om att göra: skratta, sjunga, träna, umgås m. folk.
fyra saker jag åt igår: tortillarullar, sallad, godis, frukost.
fyra bloggar jag utmanar: catrin öberg, petra olofsson, johanna ringh, emma klövenäs

Kommentarer
Postat av: catrin

matilda, jag oooorkar inte! :D

2009-04-06 @ 18:05:35
URL: http://catrinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0