kört fast,

sitter fortfarande och spekulerar kring det här med självkänsla och hur man
går tillväga osv. det är inte direkt lätt att bara sätta igång med något sådant
projekt utan att ha ett tillvägagångssätt. bland annat pga detta så har jag
grymt dålig fokus på mina samhällsstudier. känns som att jag har en del
att tänka igenom, men tiden finns liksom inte där. nu måste jag verkligen,
verkligen sätta igång med plugget, annars kommer jag få det där ig:t på
fullaste allvar. och bara för att jag ska vara så duktig nu så skickade jag
efter en klänning från rare fashion, nelly.com, som belöning. så nu måste
jag göra mig förtjänt av den.
puss

dagens vill ha: ehe, tar det en annan gång va?
dagens klädsel: levi'sjeans, dieseltopp, underkläder
dagens frisyr: utsläpp och tråkigt
dagens smink: concealer
dagens låt: ingen förvånansvärt nog
dagens planer: plugga?
dagens misslyckande: plugga?, missar nationella
dagens drog: inget, tror jag.
dagens köp: klänning från rare fashion
dagens godis: choklad, fast jag inte får 
dagens humör: berg- och dalbana, som vanligt?
dagens citat: -
dagens roligaste: körkortstillstånd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0