trötter

känner redan av axlarna, och jag kan nog garantera att jag kommer att ha
träningsvärk i dom imorgon. nu är jag så fruktansvärt trött att jag inte riktigt
vet vart jag ska göra av mig själv. så jag antar att jag borde sova va? :)
blir ett roligare inlägg imorgon, förhoppningsvis.
puss

dagens vill ha: bättre självförtroende
dagens klädsel: nu, stor t-shirt och trosor, tidigare; jeans, tröja converse.
dagens frisyr: utsläppt och onödigt långt.
dagens smink: mascara
dagens låt: against all odds
dagens planer: sova
dagens misslyckande: tappade dörren på armen? (du ska se blåmärket, catrin!)
dagens drog: datorn
dagens köp: inget
dagens godis: nada
dagens humör: åt det bättre hållet.
dagens citat: vet inte?
dagens roligaste: idag hände det mycket roligt!

Kommentarer
Postat av: catrin

hahah, du får visa det imorgon :D

2009-04-23 @ 23:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0