lördagkväll,

jag tog bussen ner på stan och mötte upp catrin vid 8.20 ungefär. och när
jag var på väg till bussen så körde det förbi en turk (inget rasistiskt) i en van
som tutade som världens idiot och gjorde tummen upp. haha jaa, om han
tyckte det var kul såå.. men ja, jag och catrin satte oss på coffeehouse iaf,
efter lite småproblem med beslutsångest. det blev vitchokladtårta för min
del och kladdkaka för catrins. satt där i cirkus en och en halv timme eller
så. otroligt mysigt, och supergott också. hade en supertrevlig pratstund iaf
och trots att vi faktiskt aldrig riktigt kom på något att göra så var kvällen
kanoners. vi sitter/ligger här i min säng nu och tittar på fjärde säsongen av
sex and the city. mysmys. får se vad det blir efter detta. :)
puss,

dagens vill ha: lön
dagens klädsel: leggings, storskjorta från zara.
dagens frisyr: uppsatt,
dagens smink: inget
dagens låt: om du lämnade mig nu.
dagens planer: fortsatta myspysa med catrin
dagens misslyckande: hann inte provjobba.
dagens drog: jordgubbar
dagens köp: vitchoklad-tårta, fotbollsskor för mammas pengar.
dagens godis: ingenting
dagens humör: toppen
dagens citat: "talk about a happy-meal", haha!
dagens roligaste: paniken när jag rev sönder refillkvittot

Kommentarer
Postat av: catrin

hahahaha kvittot! :'D

2009-04-26 @ 12:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0