onsdag

fick fart på foten igår och tog mig ett antal varv runt strömvallen och varvade
det med balansbräda och gym. eller ja, gym och gym. var iaf ner i gifs gym,
men kände mig väl inte direkt manad av alla hundra vikter.
imorse gick det inte ett dugg bra. fick fruktansvärt ont efter bara några varv,
så det blev till att göra lite situps och sådant och stå på balansplattan. så
ja, nu ömmar den så fort jag går igen. uscha.  dagen flöt väl på som vanligt
sen. vanlig onsdag och vanliga lektioner. lyckades slumra en stund på
italienskan när det var dags för film, för jag orkade verkligen inte hålla ögonen
öppna. så så blev det och ja. nu sitter jag här och planerar att plugga matte
resten av kvällen om man bortser från träningen. så kul ska jag ha idag. :)
men, får roa mig i veckoslutet istället. har en promenad inplanerad imorgon
så får vi hur det blir med det.

diskuterade också med catrin idag om huruvida jag ska göra med min lugg,
vad tycker ni folks? jag trivdes ju hyfsat bra i det, precis som utan.
beslutsånget! haha, töntig grej. nu ska jag plugga.
puss,

     
                                       typ nu

Kommentarer
Postat av: catrin

lugg!!!!

2009-04-22 @ 16:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0