utbildning!

det var nå så fruktansvärt varmt i solen idag! och nej jag klagar absolut
inte, för nu vankas det sommar! äntligen. var dock lite jobbigt att träna i
solgasset men det är så det får vara. :D
nu är jag iaf hemkommen och har duschat och käkat och så, och alldeles
strax ska jag plocka fram moppen och åka ner på stan. jag hade nämligen
tänkt hinna kika på nya fotbollsskor innan utbildningen. skulle få nya på
försäkringen så det är ju bra! dom klippte ju sönder mina när jag gjorde
illa mig. men ja nog om det. håll en tumme för att det här går bra nu, så
ska jag göra allt jag kan för att få jobba kvar där sen och få en riktig deltids-
anställning. hihi. skriver sen.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0