utbildning & provjobb!

mina klänningar var tyvärr slut, båda två vilket jag faktiskt blev ganska
ledsen över. men suckers, jag ska på utbildning och få ett provjobb!!!
kanske är hur lycklig som helst, verkligen. ska bara hoppas att det
här går bra nu. det måste det göra! är alldeles bubblig, töntiga tjejen,
men jag är verkligen superglad. det bästa är att det inte krockar med
fotbollen. toppen! hihihih.

all glädje har fått mig på bättre tankar också, svårt att vara deprimerad
nu, så jag har bestämt mig för att jag ska till jossan. lika bra att följa upp
det medan det fortfarande gör ont. så ja. sen ikväll är det mental träning,
och om jag klarar middagen så blir det till att gå på den och så skolan
imorgon. nu ska jag gå och byta från pyjamas till kläder. sen ska jag åka.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0