tuesday's grey.

det är verkligen omöjligt att sova i det här huset. alla väckte mig minst en
gång var imorse. plus att brevbäraren, (använder man fortfarande det
uttrycket?), väckte mig när han började dela ut tidningar vid halv 5 imorse/
inatt(?). nåja, vaknade för sista gången vid 10 och bestämde mig då för
att kolla klart på filmen jag kikade på igårkväll. senare blev det stan med
malin, men att gå på stan med kryckor är fruktansvärt påfrestande.
vi orkade inte speciellt länge. såg det jag letade efter men pga av brist på
pengar blev det inga inköp. tråkigt nog.
ikväll blir det som tidigare nämnt kostprat. och jag ska nog hugga i och
gymma litegrann innan eller efter. får se hur det blir med det. men jag
borde verkligen! haha. nu ska jag fundera på hur jag ska börja med min
klänning, vilket sätt som är smartast. hihi.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0