tröttsamt

att kliva upp halv 9 imorse var inte det lättaste kan jag lova. grymt
jobbigt och jag fick heller inte ner någon frukost. så ni kan ju kanske
förstå att orken var på topp? nej just det. tog oss iaf till söder och som
sagt, handledarkursen för övningskörning. det tog fyra timmar. utan
någon som helst överdrift, fyra timmar. det var grymt påfrestande,
och orken svek verkligen. är hur trött som helst nu, och därför planerar
jag att sova en stund, tills jag känner mig piggare helt enkelt. får väl
se när jag vaknar. har iaf lite marginal att röra mig med, ska ta bussen
vid 8 så det är nog gansak lugnt. slänger väl iväg ett inlägg till innan
jag drar iväg om jag kommer på något att skriva. får se.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0