torsdag,

matteprovet gick galant imorse, om man bortser från ¤-uppgifterna. men
jag hade ju faktiskt inte pluggat så värst jättemycket så jag känner väl att
jag gjorde så gott jag kunde. så ja jag är nöjd.
sen var det ju kanonsol på lunchen så jag och catrin satte oss på en bänk
utanför västertull och solade oss lite. sen hade vi väl lite allt möjligt för oss
på engelskan, letade efter lena och sjöng en liten trudelutt också. innan
jag gick fick jag höra att jag låg på mvg iaf, så det känns ju kanon iaf.
mycket mer än så var det väl inte? klänningen från rare fashion har kommit
men jag orkar faktiskt inte gå och hämta den. gör det någon annan dag.
idag har jag gym på schemat, sedan får vi se. :)
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

lycka till på gymmet! :D

2009-04-23 @ 17:49:23
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0