tisdag,

sitter i soffan och tittar på topmodel nu, vilket jag brukar sysselsätta mig med
ungefär varje dag efter skolan? gamla säsonger men det brukar vara kul att
titta på när man har tråkigt. och jag måste väl ändå säga; NIGEL BARKER,
shit alltså. han är väl ändå hur snygg som helst! jisses!

provet gick väl helt okej tror jag. hoppas iaf. skrev på allt men sen återstår det
ju att se om det var rätt eller inte. fick tillbaka matteprovet också. vilket gick
precis lika bra som jag trodde. 28g och 12vg, max var 28g, 14vg och 2¤. att
missa två vg är mänskligt och solarna försökte jag mig inte ens på. så ja jag
är nöjd. cyklade hem sen, hurtig jag, och som jag höll på att dog av ansträningen.
har typ ingen energi alls nu för tiden. :/ ringde iaf jocke och berättade allt om
maten och allergierna och "sjukanmälde" mig. idag får vi helt enkelt se var
som händer. förslag är mer än välkomna.
puss,


snyggingen själv, som faktiskt är, om möjligt, ännu snyggare i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0