time goes by, so slowly

tiden går långsamt när man har tråkigt. sitter och väntar på att mamma
ska komma och hämta mig för avfärd till sjukhuset, men tiden sniglar
fram. och ändå har jag bara varit uppe i typ en timme och ja jag har
duschat, ätit frukost och klarat av ett kläddilemma. hur kan det fortfarande
vara 20 min kvar tills hon kommer? men ja, det är ju bra egentligen, för
nu hinner jag med att läsa lite solorepotage. och det är ju mysigt.
haha. får se hur det blir med resten av dagen. någon som har något
förslag? :) hör av er isf. annars planerar jag nog att köra lite tror jag.
nu ska jag väl bläddra vidare i solo. sen väntar sjukan och skolan.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0