teori, hej och hå!

har precis suttit och fipplat med powerpoint-arbetet som vi håller på med i
träningslära, som faktiskt skulle vara redovisat och klart veckan innan lovet
men halva våran grupp var borta så vi fick lite extra tid. det är verkligen drygt!
inte ett dugg intresserad känner jag mig heller. och eftersom det blev så och
jag ska iväg på teori nu så beslutade jag och emma att vi har mer tid imorn,
och ska ses då ist, och typ mysa med en trevligt film eller liknande. hihihi!,
längtar verkligen.
skulle även ringa tillbaka till arbetsgivaren imorn efter kl 11, så jag får göra
det innan jag pallrar mig till skolan. kan ju fortfarande inte träna så det får bli
fortsatta sovmorgnar ett tag fram över. saknar träningar, får abstinensbesvär.
uscha. men nu är jag sen och måste kila.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0