surprise, surprise

var som sagt och kikade på matchen idag, vi förlorade. 1-4 mot
kvarnsveden, och därmed åkte ifk ur svenska cupen. tungt. det var
fruktansvärt kallt också, tårna var stelfrusna. hualigen. men det skulle
man nog ha tänkt på innan man åkte hemifrån.
slog på tvn sen och kikade på gossipgirl. mitt under det kommer adam
intravande genom dörren, gissa om jag blev förvånad? hade inte en
susning. han hade tagit med sig vindruvor och cashewnötter. ganska
gullig gest sådär, han känner mig för väl. blev som sagt grymt chockad
eftersom jag inte hade en aning. svårt att veta hur man ska bete sig
också? vad säger man och vad säger man inte liksom? men ja.

imorgon vankas det ett besök hos naprapaten, stan och köpa tyg och ev
ett par solglasögon, gym och ja sen har jag en liten plan också, men jag
hålelr den för mig själv nu ett tag först. haha. ikväll ska jag utöva magi med
mina ben och göra lite situps etc. sen blir det film.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0