stjärnfall

tog 8bussen till matilda och ja jag fick sällskap på resan ganska snart
av henke. typ hundra år emellan varje gång jag träffar honom. men ja,
vi hade väl en trevlig prat stund och drog åt olika håll när vi väl kom ner
på staden. hon matilda kikade vi först på talang en stund, och killarna
som dansade näck med knäckebröd som skydd var ju förjäkla roliga.
snacka om att bjuda på sig själv :D
kollade på coyote ugly också, eller en bit iaf för vi hann inte se hela innan
vi knatade ut till bussen och jag skulle hem. ska ju på handledarkurs för
det där med övningskörningen imorgonbitti. har äntligen tagit tag i det.
så det blev tidigt,
men ja, på vägen hem från bussen (tog tvåan så det blev ju en bit) så
såg jag ett stjärnfall! sånt tycker jag är fascinerande. och jag kan ju lova
att jag önskade mig något också, men avslöjar jag vad så går det ju inte
i uppfyllelse, så sorry!
nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, har en lååååång dag framför
mig. sov gott och take care lovers!
puss,

all we want is hothot boys boys boys!



såg ut ungefär såhär på himlen, men just denna bild
har jag lånat från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0