springtime!

taxichauffören i förmiddags var kanske hur rolig som helst. supertrevlig och
det visade sig att han också hade läst italienska på vasaskolan, och haft
mario zarotti som lärare. alltså hur gammal är gubben egentligen? haha,
sen var det en supergullig kille som höll upp dörren åt mig, typ aslänge
eftersom han såg mig på avstånd. men han stod kvar och sa åt mig att krya på
mig och att jag skulle ha en bra dag. sånt kan man ju bli så sjukt glad av, jag
hade aldrig sett honom förut liksom. och busschauffören på bussen till borgis
var precis lika, tog kortet mitt och stämplade och frågade vad jag gjort osv. var
han som körde igen när jag skulle ner på stan, och det var väl den skönaste
människan jag mött. HAHA., alla på bussen förstår vad jag menar.

blev lite småinköp väl nere och ja, jag är nog. nya nagellack och ögonbryn/frans-
färg och en sjal från mq. fick skjuts hem av pappa sen och har precis käkat.
nu ska jag väl snart börja göra mig klar för att gå på hockey. brynäs j20 är ju i
sm-final. ska dit med nåra tjejer ur klassen och heja fram dom till ett guld.
haha, fjolligt det lät. men skriver mer när jag kommer hem. :)
puss,


och såhär fint var det hemma hos mig imorse! vårkänsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0