söndagsplaner

för första gången på flera månader känner jag mig utsövd och pigg. ganska
superskön känsla. men ja, nån var ju tvungen att väcka mig vid halv ett, och
ja då hade jag sovit väldigt länge, men jag hade lätt kunnat fortsätta.
låg och tittade på white chicks inatt i min ensamhet. haha, det är väl världens
fulaste film? den är ju inte ens rolig. stängde väl av tvn strax efter två, men
kunde inte somna. när jag väl hade lyckats så vaknade jag ju vid halv fyra och
mådde sådär illa igen. gick ner till badrummet och la mig på golvet där och
försökte tänka på allt annat utom illamåendet. uscha, så ja jag tycker att jag
hade rätt att sova ut imorse. 
idag har jag iaf planerat att kolla på ifks match på strömvallen kl5, sen ska
jag ringa josefine också för att följa upp foten. kanske ska fixa en del i garde-
roben också. skulle vilja åka till köpis men jag tror inte att mor min var så
suger på att köra? haha. nu ska jag iaf duscha så jag kommer igång.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0