sommarvärme tack!

gud vad jag just nu sitter och längtar längtar längtar till kreta! tänk vad
underbart med sol, värme, bad och vila! behöver komma bort en stund, jag
är liksom inte på topp längre, vilket är konstigt med tanke på att det är lov.
näst sista dagen ifs, men ändå. kanske blir skönt ändå med lite rutin på
dagarna? blir alltid så rastlös i slutet av lov, liksom brist på fantasi nog att
göra något. men ja, sista dagen (imorgon alltså) kommer att ta fart på
gymmet tillsammans med matilda, och sedan ska vi(?), iaf jag, ringa ang.
ett jobb, som jag verkligen verkligen hoppas på nu. inte drömjobbet direkt,
men hyfsat betalt för lite ansträning. det är ju bra.

satt inne på h&ms shop online-sida idag också, och tittade på massor. sen
fick jag för mig att jag skulle titta på allt jag skulle köpa om jag hade pengar.
just h&m är ju inte direkt dyrt, men ändå. fortsatte sedan sätta ihop min dröm-
garderob på nelly. tänk om man hade pengarna. vad skulle ni köpa då? om
ni hade gränslöst med pengar? jag skulle börja med att inreda mitt rum till
det bättre, uppdatera sommargarderoben och boka en resa till ett varmare
land, redan imorgon. nya glasögon skulle också köpas, också har jag nog
tänkt att man borde stödja barncancerfonden. blir lika berörd varje gång jag
ser tvreklamen nu. tycker att barn har hela livet framför sig. sen skulle jag
göra nånting för mina vänner, för att visa att jag uppskattar dem. now you
tell me? :)
nu ska jag kolla klart på pay it forward, som går på kanal9 nu. den är ju helt
fantastisk! gråter varje gång. ni måste se den om ni inte redan gjort det!
puss,


dvd-omslaget och trevors idé. första ringen är han själv, som ska hjälpa
tre människor med någonting de inte kan åstadkomma själva. sedan ska
de göra samma sak för tre personer och skicka detta vidare. pay it forward.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0