som alla andra måndagar,

att kliva upp imorse var verkligen inte det lättaste. att veta att man dessutom
har en ganska tung vecka framför sig gör inte det hela bättre. men detta till
trots vaknade jag ändå på hyfsat rätt sida, med humöret på topp. har väl
varit en i överlag ganska vanlig måndag. skoldagen var densamma som
alla andra måndagar. på lunchen gick jag och petra till din sko och la undan
ett par pumps till mig som förmodligen inhandlas imorgon. har lite besluts-
ångest, men ja. vi får helt enkelt se hur det blir. fick också reda på att jag
kommer att missa nationella i engelska a på fredag. det är samma tid som
jag ska till sjukhuset för utredningen, och jag har väntat på den tiden i flera
månader, halvår kanske? så jag och våran vikarie kom fram till att jag skulle
få göra något annat som hon och monika skulle koka ihop åt mig, vid en
annan tidpunkt. så det känns ju ganska skönt ändå.

när jag kom hem väntade körkortstillståndet i brevlådan. nu får jag alltså
äntligen övningsköra helt lagligt. kanoners! :) även månadens nummer av
solo låg i posthögen. så när den här veckan med allt pluggande är över så
ska jag belöna mig med den och en stor påse cashewnötter!
men nu måste jag ändå hålla mig till samhällsboken, annars väntar nog
ett ig imorgon, och det har jag verkligen inte lust med.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0