solsken,

har precis varit ute på en härlig promenad i solen med min kära vän anders.
pratade om lite allt möjligt och sånt där. mycket trevligt :) känner dock av det
här med pollen, väldigt mycket nu. som det kliar i ögon och hals! blir lite less
faktiskt, huvudet känns 100 ton tungt och ja, näsan snorar. men det finns väl
ingen anledning att sura för det, det är ju så det är och det blir bättre framåt
sommaren. :) nu har jag tänkt att slå mig ner och ägna mig åt lite svenska-
och samhällsstuderande faktiskt. lika bra att ta tag i det på en gång. sen blir
det nog till att klämma in lite italienska, har väl glosor tills imorgon antar jag.
men ja, böcker, te och jordgubbar/hallon och solsken som pricken över i:et.
kan man ha ett bättre upplägg? :)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0