soligt helt enkelt.

klev upp imorse och satte på mig bikinin det första jag gjorde i princip.
gjorde i ordning frukost och satte mig ute i solen och steeekte. myyyyys.
där satt jag i stort sett hela förmiddagen, vid tvåtiden började jag göra
mig klar för sen lunch på helt enkelt. det är ju otroligt mysigt där. haha,
vi går nästan ingen annan stans i min familj, we just love it there. idag
fick vi alltså sällskap av farfar som hade bestämt sig för att stå för hela
notan, och ida, mange och wilmer (faster, hennes man, och kusin).
ungen är väl för gullig. han var på superhumör också, skrattade typ
hela tiden och sen satt han i mitt knä och myste mest hela tiden. hihi,
han är en riktig solstråle. nu har jag precis tagit en välbehövlig paus
från symaskinen, behöver mammas råd innan jag fortsätter. nu blir det
nog lite tv och träning innan jag fortsätter med klänningen.
puss,

   
snygga var vi när vi skulle ut, och pyret var inte supertaggad på kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0