shopaholic, jag?

jag tror att jag håller på att bli shopaholic, jag bara köper och köper, hela
tiden. jisses. och det värsta är att jag antingen köper klänningar eller skor,
så ni kan ju tänka er hur min garderob numer ser ut? den består i stort
sett bara av klänningar och tunikor. och det är ju bra, men finns mycket
annat som borde finnas där med. t.ex. hela jeans.
men nu är det iaf såhär att jag har hittat två supersöta klänningar som jag
tänker klicka hem imorgon, slänger väl ut bilder då, har inte sparat några
just nu. men jag är typ jätteglad över att jag förhoppningsvis ska få hänga
dessa i min garderob. :)

spenderade som sagt kvällen med emma, och vi hade väl en del att prata
om. ses alldeles för sällan. men ja, under våran ändlösa pratstund så hann
vi med att kika runt lite på nätet, kläder som sagt, och kolla på tv och ligga
en stund på golvet sådär bara ändå. hade otroligt mysigt iaf, skönt att prata
av sig osv. borde verkligen umgås ännu mer. och speciellt nu när jag inte
kan träna. och det gäller inte bara emma utan alla mina kompisar, finns
alltför många som man saknar och inte har träffat på år och dar. men nu
ska jag faktiskt hugga i med några situps innan jag kryper ner i sängvärmen.
puss,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller helt med dig gumman, :) Supermysigt, vi måste ses oftare!

2009-04-19 @ 12:25:16
URL: http://emalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0