shoes.

ska, det förra inlägget till trots, verkligen försöka anstränga mig för att ni och
min kära blogg inte ska bli lidande. därför tänkte jag bara lite snabbt slänga
in en bild på mina nya shoes, som jag förövrigt är äckligt nöjd med. jag anser
att dom verkligen är supersnygga.

nu ska jag ta itu med lite matte och sådär innan jag taggar lite lätt löpning.
det skulle mycket till, joggingskor var måste och skyddet skulle på och
ilägg i skorna var superviktigt. håll en tumme för att det går bra nu, jag vill
och behöver verkligen komma igång nu snart. men som sagt, matte var det.
träningslärapapper också för den delen. hörs.
puss,


Kommentarer
Postat av: catrin

looking good, darling!

2009-04-21 @ 22:13:33
Postat av: Anonym

Dom har jag också köpt;) skiit snygga är dom!

2009-04-21 @ 22:54:07
URL: http://jessicaeekebrinkk.blogg.se/
Postat av: josse

snyggggga! :D

2009-04-22 @ 09:04:11
URL: http://jwallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0