pumpa på,

efter en helvetisk natt blev det iaf till att gå upp vid 10, äta frukost och masa
mig till bussen som skulle ta mig till hälsostudion, dags att gymma. pumpade
på ganska bra på bröst om jag får säga det själv, men det är väldigt svårt att
träna seriöst på nedervåningen när man inte kan använda foten på det sättet.
sen hade jag och matilda väldigt mycket att prata om, och få ut ur våra system.
så ja, det var skönt. blev lunch på stan sen med henne melinda louise och
othilia. coffelounge blev det och jag var ganska skeptisk innan men det var
väl helt okej tacopaj där. lite dyrt dock.
träffade emma också, det var kanske hundra år sen sist. som jag har saknat
kvinnan! bestämde att vi skulle göra något senare idag. ska nog ta och ringa
nu och se vad hon har för sig. :) sen tänker jag avsluta kvällen med ett teori-
pass på strömvallen och sedan dubbelavsnitt av desperate housewives. :D
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0