plugga på.

fick en ny kallelse från sjukhuset hem i brevlådan idag, 14 maj ska jag
tillbaka och följa upp alla värden och sånt, och förhoppningsvis så har
provsvaren för huvud och mage kommit då. vill veta nu, men samtidigt
så är det ju klart som fan att man blir nervös? om det är bra så vill jag
veta, är det dåligt så står jag gärna över. haha, logiskt? hm, nej.

anyway, har faktiskt lärt mig en del om antiken, grekerna och romarna
vid det här laget. har tagit mig igenom en del av kund oidipus (stavning?),
och läst lite metamorfoser. ja jag vet, det låter verkligen skittråkigt, och
det är precis vad det är. men är det prov så är det. dags att börja gå in
för studierna igen. har tappat ganska mycket motivation på sista tiden,
i samband med nervsammanbrott och min fysiska hälsa. men nu så
ska jag kämpa mig tillbaka och bli fit for fight igen, känner att det är på
tiden nu. i'll show you. mohaha. sitter och kollar lite på hockeyn nu också,
inte sådär skitkul, men bättre än litteratur! haha. ska koka lite te och göra
mig klar för sängen snart tror jag. har grym huvudvärk ikväll.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0