påsk = extrakilo,

det här med påsklov har varit bra grejer, men jag har verkligen sovit bort
hela förmiddagarna, och det är ju faktiskt lite sämre. just idag kanske det
inte gjorde nåt då jag inte har nåt speciellt planerat, men andra dagar när
det t.ex. varit sol ute, så har man ju kunnat pallra sig upp lite tidigare för att
seize the day, typ. dåligt samvete. haha.
men som sagt, inga planer idag och får alltså se vart dagen tar mig.
rensade ur min garderob igår, eller ja överdrift då det var en tröja som fick
pysa, och jag insåg att jag måste ha gått upp i vikt sen förra sommarn.
klänningen som jag köpte i paris förra året, den jag hade på skol-
avslutningen, är för trång över brösten. och det är inte direkt bra grejer. men
har ju inte tränat nu på år och dar, och så har det ju varit påsk och allt, men
ändå. så fort foten mår bra ska jag ut och springa igen. trodde aldrig jag
skulle säga det men jag längtar efter en joggingtur på morgnarna. saknar
mina promenader med emma eller daniel. jisses vad länge sen. men ja,
nu ska dom kilona bort iaf. hihi, hugger i med situps direkt nu, sen taggar
vi gym imorn, hoppas på lätt cykling.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0