paolo roberto

hade en väldigt slapp dag idag. hade en lektion på "riktigt" som vi roade
oss med att titta på film, så det var ju skönt. på morgonen drog jag catrin
och calle och solade hos elias. skadegruppen som inte orkade sitta och
titta, haha. skönt var det och brun blev jag. eller borde jag säga röd? vad
tycker du catrin, om benen och rumpan? haha, jisses.
tog god tid på oss att duscha och greja sen, fixa oss. hann iaf käka och
gå tillbaka till västertull och lyckas få typ 50 min åt att sitta och glo? haha.
italienskan bestod som sagt av film och på träningsläran fick vi minsann
gå på föreläsning, av paolo roberto. han var verkligen rolig också, inte
sådär allmänt tråkig utan han fick verkligen åhörarna att skratta med jämna
mellanrum. han drog sin livshistoria och sånt, pratade om utanförskap
och fighting spirit, om hur han hade nått dit han befann sig idag. mycket
bra tycker jag absolut. fler sådana föreläsningar tack!
nu ska jag fortsätta med litteraturhistorian så jag slipper bryta ihop imorn.
haha. hörs.
puss,


försökte mig på att knäppa en bild från våra platser,
men vi satt inge bra till. fick bli en när han hade pratat
klart, och då lyckades jag t.o.m. få med emma schade
i bakgrunden ser jag nu. haha.

Kommentarer
Postat av: catrin

hahah, en aning röd då :'D

2009-04-29 @ 20:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0