näringsbrist.

idag har varit en fruktansvärt lååååång dag. vaknade vid tio och gick upp
och sådär. tog 11 bussen ner på stan och gymmet, pumpade på ett tag.
och nu är det såhär, tobbe och carro har fått en dotter! så länge som vi
väntade på det hela, nu är hon född. leia heter hon, cute! dom hade med
henne till hälsostudion, pyret var pyttelitet! haha, helt förälskad blev jag.
nåja, mötte upp mamma sen och sprang runt och letade typ till min
klänning, för nu jäklar ska det äntligen bli av. nu ska jag sy min skolav-
slutningsklänning. och ja, tyg, tråd, öljetter och band köptes det mängder
av. hihi.
fick åka direkt därifrån till josefin och kolla på foten. idag strömmade hon
den, förmodligen bra, men grymt obehagligt. fick lite massage och sådär,
några övningar och efter en timme ungefär var det klart. då var det dags
att åka och handla och ja, nu är jag trött! har inte hunnit äta nånting alls
sen imorse. helt dåsig är jag, med grym huvudvärk. tur att det finns bote-
medel. nu ska jag gå ner och skynda på mamma med middagen.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0