my bad

dålig uppdatering på senare tid, och jag känner mig elak nu när jag vet
att ni läser mer och mer. men ja, har väl inte haft något speciellt att skriva,
det har inte hänt speciellt. föreläsningen igår var väl inte sådär jätteinspi-
rerande, var mycket som jag tyckte att jag precis hade gått igenom på
träningsläran i skolan. men jag lärde mig att man inte ska dricka mycket
kranvatten på en gång eftersom det inte innehåller mineraler, så för att ta
upp vattnet så måste kroppen använda sig att mineralerna i kroppen. och
då hamnar man typ i obalans. eller nåt sånt. vitt bröd är farligt för kroppen
också, fast det visste jag ju mer eller mindre redan.

och häromdan när catrin var här så satt vi och funderade på en röst som
vi hörde i en utav "vi fem"-filmerna. och vi kunde inte komma på vem det
var; sorken i nalle puh, bernhard i bernhard och bianca, roquefort - musen
i aristocats osv. sen kommer min syster in och säger att det är rösten i
tjuren ferdinand, och att han heter hans lindberg. och det visade sig att
han var med i alla av filmerna vi hade reflekterat över. slog det oss att
han faktiskt hade kunnat vara med i fler filmer. haha, i-landsproblem.

idag ska jag och matilda gymma lite senare på eftermiddagen/kvällen,
och jag skulle också få ett bättre grepp till kryckorna av mårten, och han
skulle ju jobba då så det är ju perfa! :) tacksam är man. kanske ev blir
att vara med matilda ikväll, men det är inget bestämt, för hon visste inte
om hon kunde. så ja, vi får se. nu håller jag på och kikar på "good luck
chuck", typ världens sjukaste film? men ja, ska kika vidare på den,
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0