litteraturhistoria..?

idag har jag ätit middag! supernöjd är jag. jag fick ner det! lite av huvud-
värken släppte faktiskt. har mest suttit vid datorn ikväll faktiskt, inte blivit
så mycket studier som jag hade hoppats. men jag är ju så ointresserad,
så svårt att hitta motivation till att lära sig saker som känns rätt värdelösa.
men ja, imorgon har jag en trevligt förmiddag att se fram emot. jag och
catrin har gjort planer på att ta oss till strömvallen och ta närvaro och sen
gå till elias och sola. lyckades lura med mig calle också, efter att ha låtit 
honom kommentera hur korkad vi var som skulle sola solarium när det
börjar bli sommar. haha :D så ja, vi tre ska sola och bli bruuuuuuuna.

litteraturhistoria kan ta sig nånstans.. för det går inte bra att lära sig sånt
inte. nu tänker jag fortsätta titta på desperate housewives, för det är så
mycket roligare. :) hihi,
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0