långfredag

idag är det långfredag, vilket ursprungligen betyder att man ska sörja att
jesus hängdes på korset. alla affärer hölls förr i tiden stängda, men jag tror
ganska bestämt att ica håller öppet en kortare stund idag iaf? men ja,
som sagt, man ska sörja och ha tråkigt. därför har jag bestämt att jag ska
plugga idag, alltså, ha tråkigt. för jag behöver det verkligen. har kommit en
ganska bra bit på klänningen också, så jag varvar nog samhällsstudierna
med symaskinen och ev. lite italienska. dags att komma igen nu, får dåligt
samvete när jag inte kan glosorna och sitter och glor på pappret. inte för
att han bryr sig eller nåt, han går ju efter proven så betyget lider ju inte, men
pluggar man till läxförhören så slipper man plugga in 300 glosor (utan över-
drift) på en gång sen när provet kommer. idag ska jag alltså vara duktig.
sms och samtal är mer än välkomna, annars tappar jag nog fokus i längden.
nu ska jag kila ner och göra lite te och sätta igång. :)
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

köpis var öppet hela dagen, lycka till med pluggandet!

2009-04-11 @ 13:20:12
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0