kvällsplaner,,

har haft en riktigt bra dag idag. musiken gick super och nu är det dags att
komponera en egen låt. får väl se hur det går. haha! redovisade min låt
också, helt ofrivilligt, helt ovetande om att hon stod och lyssnade. men ja,
hon sa ju att det gick bra så jag fick väl lyssna på det då.
blev gym på idrotten och jag kan väl inte säga att vi engagerade oss
speciellt mycket, men ja så var det iaf.
efter det gick jag och sophie till elias och solade, som jag blev brun/röd!
provade sån där kräm att ha på före och det gav verkligen resultat. try it!
nu är jag brun och fin till morgondagen.
gymmade med matilda sen, efter att ha suttit med henne och linnea i
solen vid tågis en stund. och ja, väl där så hade ju mitt schampo läckt ut
i hela väskan, och alla saker var helt geggiga. värst var det nog med 7-
ämnesblocket, helt förstört i kanterna. italienskapapprena var också väldigt
insmetade och det var bara tur att jag upptäckte det här innan jag ta ner
telefon i det. uscha. men ja, ikväll ska jag iaf till matilda och kika på nån
film och mysa med lite godis. blir tidig morgon imorgon. nu ska jag laga
mat här hemma. hörs.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0