jag är duktig.

nu har jag varit fruktansvärt duktig enligt mig själv. som jag tog i av alla mina
krafter på gymmet, och usch vad trött jag blev. helt i extas av att jag hade tio-
kilosvikter på bröstmaskinen, (i brist på annat namn). den väger väl typ 7 kg
bara den har jag för mig, och så tog jag 10kg till på varje arm. det blir 17 kg (!)
på vardera bröstmuskel. det kanske går framåt ändå.. haha. supernöjd*
när jag kom hem så lagade jag mat, vilket resulterade i fullkornspasta i typ
äggröra med champinjoner och persilja, svårt att förklara utan att det låter
vidrigt men det är både gott och nyttigt. kan det bli bättre? :)
gjorde en ansträning och gick till britta med bingolotterna och sen hem igen,
svara på "skruva den som beckham"-frågorna och sen, hör och häpna, har
jag äntligen städat mitt rum!
nu ligger jag här i min renbäddade säng med massor med ljus tända och
planerar att dricka lite te, ta mig en grapefrukt och bläddra igenom min solo-
tidning. tänkte nog slå på tvn om ett tag och kika på en film i brist på annan
sysselsättning. ska väl gå och lägga mig i tid också så jag orkar upp till
sjukhuset imorgon, äntligen. hoppas det går fort att få svaren också.
men, nu ska jag göra mig lite mys att äta.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0