hurtbullar!

jag och catrin gick upp och tog oss ner till strömvallen för att visa våra
söta nunor. eller jag satt där i ca en halvtimme innan hon kom, men
ändå. vi tog oss en promenad ner på stan och kikade lite. gick sedan
till matan för att få i oss lite näring. och idag har det gått bättre än igår
faktiskt. fick nog i mig ett par slevar yoghurt och en hårdmacka utan
större problem. tummen upp för mig (y). sen gick vi omkring i ca en
timme och försökte fördriva tiden på ett bra sätt. gick lite i boulongern
och sådär, satt i solen en stund. vi gick ganska mycket, hurtiga är vi!

nu har jag DA, och arne är inte här. ganska skönt. men hyper-ingan,
världens mest energiska kvinna vid namn ingegärd, öppnade åt oss
ändå. jisses alltså, jag tror inte jag har mött något som är mer uppe i
varv än hon? :o nu hade jag tänkt att plugga lite samhäll istället, provet
ska skrivas om ca en timme.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0