grattis jädran!

jag tänkte börja dagen med att säga GRATTIS till min matilda jäderholm
som idag fyller 17år! och bara därför måste jag också lägga upp blåbärs-
bilden. hihihihih :) enjoy!



i övrigt så bestämde jag mig för att stanna hemma idag. hade grymma
problem med att sova igår, och jag klarar inte skolan utan sömn som jag
så många gånger bevisat för mig själv. så ja, jag gick upp och gick på toa,
hann få migrän och gick och la mig igen. sen har jag sovit i stort sett hela
dagen. undantaget var när jag ringde till jossan, våran naprapat, och
bokade tid för att hon skulle kika på min lilla, eller stora numer, fossing.
så jag ska dit på visit imorgon. och ja, annars har jag varit uppe och gått
utan kryckorna idag, så mycket jag har känt att jag klarat, runt om i hela
huset. det går framåt! kanske klarar mig på bara skenan snart. :) nu ska
jag kolla på en movie. slänger väl in några inlägg lite senare :)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0