gårdagskvällen,

jag jenny och catrin tog bussen hem till becca vid 20.20, och där väntade
hon, amanda, sara, hanna och amme. hade mys och dansade lite och
sådär.  jag hann byta om om måla naglarna också, hade världens besluts-
ångest när jag åkte hemifrån och slängde ner några klänningar i väskan.
och jag bytte ju efter ett tag. åkte vidare till nynäsgården efter ett tag, spid2
skulle ju ha klassfest ja, så där var vi. och grejen var väl den att när vi kom
dit så var det inte så mycket folk, men vi dansade ju ändå och sådär. men
när folket nu kom allihop så gick förstärkaren sönder så då blev det inge
mer. haha. men jag hade kul ändå, träffade sjukt mycket folk så jag tycker
väl att det var en i överlag väldigt lyckad kväll.

problemet var att klockan ringde vid 8 imorse och det var dags att kliva upp.
avfärd till brynäsvallen i raketfart och där väntade hur många pallar med
blomjord som helst. var inte på humör alls och det var inte lätt att sälja.
nu är jag supertrött och genomfrusen och ja snorig som en barnunge på
vintern. bihålorna gör ont och halsmandlarna är svällda. känner mig en
aning hängig ja, och även om det inte märks i texten på är humöret detta
till trots på topp! :) nu hade jag tänkt lägga mig en stund. hööööööööörs.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0