friday, i'm in love

jag är på strålande humör idag, har haft en bra dag idag. mycket bra.
sjukhusbesöket gick bra också. satt och pratade i ca 40 min om alla symtom
och sånt. och för er som undrar så var jag alltså där på utredning och prov-
tagning om varför jag har haft konstant huvudvärk varje dag i cirkus 10 mån.
kollade även upp magen och det där med att jag inte kan äta som jag ska.
blev tusen blodprover ungefär, ekg och lyssna på hjärta och blodtryck och
sånt där. men det gick bra iaf. det var inget akut.
efter det så gick jag och cattan till matan, och efter det var det matte och sånt.
sen på idrotten var jag och elin lite cruel mot resten av klassen när vi fick
göra en övning till dom, för vi skulle ju ändå inte görat. :D haha, sen tog vi
med catrin ut på en promenad i boulongern. mysigt. och förretsen, hur gick
det med womanizer elin? ;)
nu sitter jag ute på altan i bikini och jobbar lite på brännan. haha ;D får se
vart dagen för oss sedan. träningsledig iaf.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0