fredag.

jag förstår inte varför jag måste börja varje morgon med att må så
fruktansvärt illa? kan inte äta frukost och det tar typ hundra år innan det
går över och blir bättre. men vi har kommit överens här hemma om att
jag ska börja äta ett kosttillskott (kommer inte ihåg namnet på detta)
som ska vara bra för ämnesomsättningen och upptagningen av vitaminer
och mineraler, det skulle dessutom ha en positiv effekt på naglar och hår.
och det är ju ganska jättebra. nu tänker jag hålla en tumme för att börja
må lite bättre. på tal om det så har jag också fått en remiss från sjukhuset
och vi ska försätta utredningen! glädje, kanske äntligen får svar?

var till josefine carlsson idag också, som är ifks naprapat, och kollade
foten. hon var lite orolig för att jag skulle ha förstört nåt muskelfäste eller
liknande, samt för om hälsenan skulle vara inflamerad/på väg att brista.
uscha, positiva tankar nu! håll en tumme folks!

annars har jag inte gjort nåt speciellt alls idag. skolan som vanligt med
undantaget att idrottslektionen ägde rum på gymnastikens hus. blev
grymt imponerad av frida och nattas volter där i slutet också. jösses!
blev buss till stan och solade med catrin.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0